A trénerekből, színészekből, újságírókból és pszichológusokból álló tanácsadói csapatunk tagjai mind egy közös célért dolgoznak: hidakat építenek emberek között.
Navigáció
Kapcsolat
+36 1 353 6803
info@impactworks.hu
Hogyan érdemes az employer branding szolgálatába állítani a közösségi médiát, amelynek aktív hazai felhasználószáma 7,2 millió, és évről-évre emelkedik? Ha figyelembe vesszük, hogy közel 30% álláskeresésre is használja a közösségi média csatornákat (forrás: Randstad), és még többen vannak, akik jelentkezés előtt az itt szerzett friss és közvetlen benyomás alapján alkotnak képet a vállalatról, máris nagyobb a tétje, milyen üzenetekkel vagyunk jelen!
A social media menedzsment számunka azt jelenti: a különböző platformokat gondos tartalmi struktúrával állítjuk a toborzás és a munkaerő elkötelezésének szolgálatába, miközben a munkáltatói márkát teljes sokszínűségében mutatjuk be és erősítjük. A közösségi jelenlét stratégiai megalapozással indul, melynek részeként a saját, meglévő felületeket és a versenytársak aktivitásait is elemezzük, szakértői szemmel és friss kutatási adatokkal támogatjuk a csatornaválasztást, majd elindítjuk vagy újragondoljuk a karrier fókuszú közösségi csatornákat. A profilok teljeskörű kezelésének része a tartalmi struktúra és content calendar összeállítása, a folyamatos community menedzsment és igény szerinti hirdetéskezelés.
Az instant receptek helyett az Impact Works-nél abban hiszünk, minél inkább márkaazonos, jól eltalált stílussal és hangulattal, hosszú távon építkezve érdemes jelen lenni munkaadóként a közösségi médiában. Határozottan jó ötlet túllépni a vállalati karrieroldalak keretein, minél bennfentesebb és aktuális tartalmakban gondolkodni. A munkáltatói márkaígéreteket itt releváns, mindennapi, változatos tartalmakon keresztül villanthatjuk fel, újra és újra. Az EVP-k mellett a vállalati értékek és kultúra, a juttatások is megférnek. A márkaismertséget pedig kampányokkal tudjuk megtámogatni, amelyek a célközönség jelentős részét elérhetik a megfelelő üzenettel.
A közösségi média egyik nagy előnye, hogy tartalomban és formában teljesen szabad kezet kapunk (persze az irányelvekkel összhangban és a kereteken belül). Másrészt profitálhatunk abból, hogy nemcsak az aktív álláskeresőket, de a passzív jelölteket is elérhetjük, minden más hirdetési felületnél alacsonyabb költséggel. A jelenlét indokoltsága nem is kérdés, de a megfelelő csatorna kiválasztása annál inkább, hiszen a közösségi média tér egyre jobban bővül, folyamatosan jelennek meg az új platformok.
A Facebook és az Instagram már megkerülhetetlen felület, ha a karrierre nyitott csoportokat szeretnénk megszólítani. A fehér galléros munkavállalók célzásakor a LinkedIn-t sem érdemes kihagyni a közösségi média mixből. Videós tartalmak publikálásával pedig a YouTube vagy TikTok felületein is nagy elérést generálhatunk.
A csatornaválasztást szakértői audittal és tanácsadással segítjük, hogy az erőforrások hatékony felhasználása és a megfelelő fókusz a leginkább támogassa az employer branding célokat.
Social media stratégia és profil(ok) létrehozása (egyszeri szolgáltatás)
Folyamatos, teljeskörű social media management (havidíjas együttműködés)
A social media jelenlét természetesen akkor a leghatékonyabb, ha az EB és kommunikációs stratégia minden elemével összhangban van, egymás hatását erősítve. Amennyiben az EVP-k még nem definiáltak, vagy időszerű a frissítésük, első lépésként komplex munkáltatói márka stratégia kialakítását javasoljuk.
A trénerekből, színészekből, újságírókból és pszichológusokból álló tanácsadói csapatunk tagjai mind egy közös célért dolgoznak: hidakat építenek emberek között.
+36 1 353 6803
info@impactworks.hu