Barion Pixel

Fütő Beáta

Employer Branding és kommunikációs szakértő

Bea a BGF Külkereskedelmi Karán végzett, de sokkal jobban élvezi, ha élesben tanulhat szakmát. Rendezvényszervezőként kezdte, majd PR accountként az ügynökségi környezet, a változatos nagyvállalati ügyfélkör és nagyívű kommunikációs feladatok hatására a kommunikáció vált hivatásává. Később marketing és brand management fókusszal egy prémium italmárkát kísért az indulástól a nemzetközi sikerekig.

Az employer brandingben sokszínű kommunikációs tapasztalatainak és az értékalapú, humán fókuszú alkotómunkának a fúzióját látja. A munkáltatói márka és stratégia formálásakor a meghatározó és megkülönböztető üzenetek kutatása és kihangosítása vezeti gondolkodását. Kíváncsi, megismerésre építő megközelítése nagyban összecseng azzal, hogy Gestalt pszichológiát tanul.

A gondos tervezés mellett hisz a részletek erejében, a kiforrott vizualitástól a kifinomult megfogalmazásig. Nézőpontváltás, progresszív irányok keresése, konstruktivitás – mindezt akkor alkalmazhatja igazán hatékonyan, amikor belehelyezkedik a megbízók célkitűzéseibe.