Barion Pixel

Gyana Zsófia

Employer Branding Divízióvezető

Zsófi a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, majd a Corvinus Egyetemen végzett mesterképzésen, marketing szakirányon. Szerteágazó szakmai tapasztalatát többek között a Magyar Telekomnál szerezte, ahol kreatív kampányfejlesztéssel, valamint online közösségépítéssel foglalkozott, és részt vett az első hazai social hub létrehozásában is. Neves webáruház kampánymenedzsereként digitális, ügynökségi oldalon médiatervezési tudását bővítette.

2019-ben senior tanácsadóként csatlakozott az Employer Branding Divíziónkhoz, melyet jelenleg vezetőként irányít és hasznosítja strukturált látásmódját és színes szakmai tapasztalatát, így az ügyfelek mindig biztosra vehetik, hogy testreszabott és gyakorlatias kommunikációs megoldásokat kapnak munkáltatói márkaépítési tevékenységeikhez.

Bár nem tartozik nevesített munkaköri feladatához, Zsófia pozitív személyiségével és proaktív hozzáállásával mindig felvillanyozza a projekt teamet.